پیامک قهرمان بازاریابی در رونق کسب و کار

اهمیت ویژه تبلیغات پیامکی در رونق کسب وکار برکسی پوشیده نیست.امروزه روش های مختلفی برای نمایش محصولتان به دیگران وجود دارد ولی بسته به محدودیت زمان ، بودجه و حتی مکان ما باید بهترین روش را انتخاب کنیم.بازاریابی پیامکی برای هر شغلی قابل اجراست.به راحتی میتوانید در سامانه پیامکی آرکا هدف خود را انتخاب کرده و شروع کنید.

sms marketing بازاریابی پیامکی اقتصادی ترین روش و در عین حال پربازده ترین روش تبلیغاتی تا به امروز معرفی شده است.

چرا پیامک ارسال کنیم؟

شما به راحتی با یک متن ساده و ارسال آن به مخاطبینتان میتوانید آن ها را در جریان تخفیفات ،جشنواره ها،ورود محصول جدید و اخبار ها مطلع سازید.

وقتی کسب و کارتان همچنان نیاز به مشتری بیشتر دارد و میخواهید همزمان مشتری فعلب که دارید را وفادار نگه دارید.پیامک بهترین گزینه ارتباطی شما خواهد بود.

بازاریابی پیامکی ساده ترین و در عین حال موثرترین روش برای گسترش کسب و کارتان است.

روش جذب مشتری با مشتری

سامانه پیامک آرکا با ماژول های مختلف چندین روش مختلف به شما برای بازاریابی پیامکی ارائه داده است.

پیامک بالک

شما در این روش به تعداد نامحدود شماره مشتریانتان میتوانید پیامک بزنید و مثلا آنها را از تغییر مکان دادن محل کارتان مطلع کنید.یا از تخفیفات فصلی که دارید را ارائه دهید.

پیامک منطقه ای

اگر کسب و کارتان محدود به منطقه است این روش برای جذب مشتری جدید مناسب است.مثلا اگر رستوران دارید با پیامک منطقه ای میتوانید مخاطبان در محدوده خود را از کسب و کارتان مطلع کنید.

پیامک مشاغل

یکی از بهترین بانک های شماره در سامانه پیامک آرکا وجود هزاران شماره به تفکیک اصناف و تفکیک استان است.تصور کنید شما یک نخ فروش باشید بازار هدف شما فرش بافان کارخانه های پارچه بافی خرازی ها است .به راحتی میتوانید به بانک شماره مشاغل در آرکا متصل شده و بازاریابی کنید.

پیامک مناسبتی

طبق آماری که وجود دارد شما 40 درصد از درآمد ثابتتان را مدیون مشتریان وفادارتان هستید.ولی این تعامل نیاز به یک تکنولوژی هم دارد.شما با سامانه پیامک آرکا میتوانید با تبریک تولد مشتری یا تبریک اعیاد به آنها یاد اور شوید برایتان مهم هستند.

چگونه کسب و کارمان را رونق دهیم

خوب تا اینجای مقاله ما به شما روش هایی نشان دادیم ولی قبل از هر چیز متن مناسبی انتخاب کنید.در متن حتما جمله واضح باشد از جمله های گنگ و حتی طولانی بپرهیزید.ساعت ارسال پیامک در بازخوزد ان موثر است معمولا ساعت 10 تا12 صبح و 5 تا7 غروب بهترین زمان ارسال پیامک است.مسئله مهم دیگر اینکه برای ارسال پیامک از مشتریان خود اجازه بگیرید یا حداقل در آخر متن پیامک بنویسید که اگر پیامک موجب آزار انها شده عدد 1 را ارسال کنند و انها را از لیست خود حذف کنید.

بعد از ارسال پیامک چه کنیم

بعد از ارسال پیامک باید منتظر بازخورد بود مثلا تعداد زنگ خور گوشی یا صندوق پیامک های دریافتی را بررسی کنید.اگر بازخورد خوبی نداشت حتما در متن پیامک و بازار هدف تجدید نظر کنید.بعد از ان حتما از ارسال خود گزارشگیری کنید که مظمین شوید پیامک به درستی ارسال شده یا نه؟

کلام اخر

شما در این مقاله با راه و رسم یک بازاریابی آسان و ارزان آشنا شدید.بازاریابی پیامکی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود بکاربگیرید.